lørdag 4. januar 2014

En ny og bedre start

I det siste har jeg hatt ganske mye på hjertet. Mange av sakene har jeg ønsket å blogge om. Problemet har bare vært at jeg har følt at jeg og synsinger om så mangt har vokst litt fra hverandre. Nå har vi akkurat begynt et nytt år, med mange blanke ark. I den forbindelse har jeg bestemt meg for å begynne å blogge igjen, og da føles det mest riktig å begynne helt på nytt i en ny blogg.

Akkurat nå lever jeg litt etter mottoet av veien blir til mens man går. Det vil vel også prege denne bloggen. Jeg har jo selvsagt litt tanker om hvilken vei jeg vil gå når det kommer til bloggingen, men jeg er åpen for at nye impulser kan føre til avstikkere i blogginnleggene.

For meg handler blogging om å kunne lufte, samle og dele tankene sine, og om noen leser tankene som er formulert som ord på bloggen er det hyggelig, men ikke noe jeg forventer. Jeg ønsker de som ønsker å lese her inne velkommen, og jeg satser på at 2014 blir et flott bloggår.




1 kommentar:

  1. JA! Hanne! Jeg liker det jeg ser. Håper på mye spennende lesing når jeg har lite å gjøre på kveldene fremover :)

    SvarSlett